CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 13, 2009

KRU UKM...Menyahut Cabaran Dunia Teknologi Maklumat!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Blog ini ditubuhkan khas sebagai blog rasmi Kelab Kertuk & Rebana Ubi (KRU), Urusetia Artisukma, UKM yang merupakan sebuah kelab kebudayaan di bawah naungan Pusat Kebudayaan, Jabatan Perkhidmatan Pelajar, UKM.

Blog ini juga akan menjadi wadah dan penggerak rasmi maklumat dan informasi terkini Kelab KRU ini. Selaras dengan kemajuan di dalam dunia teknologi maklumat, Kelab KRU tidak ketinggalan untuk seiring maju dengan kelab-kelab lain melalui penubuhan blog ini seterusnya mewujudkan ruang informasi secara internet yang dinamakan 'e-Rebana' untuk membolehkan masyarakat umum mengakses maklumat berkenaan Rebana Ubi dan Kertuk secara on-line.

Pelbagai maklumat terkini sama ada berkenaan Kertuk dan Rebana Ubi mahupun isu-isu semasa akan dimuatkan di dalam blog ini di samping maklumat-maklumat terbaru mengenai perjalanan aktiviti Kelab KRU. Kami berharap agar para pelawat blog ini berpuas hati dengan informasi yang dikongsi bersama serta turut sama menyumbang kepada kelangsungan seni muzik tradisional dan warisan bangsa Malaysia.

Terima Kasih atas sokongan anda semua!

0 comments: