CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 21, 2009

MALAM 1000 WARNA PALUAN BERGEMA

28 MAC 2009 yg lalu, kelab kertuk rebana ubi (KRU) telah mengadakan dinner yg dinamakan MALAM 1000 WARNA PALUAN BERGEMA dengan tema pakaian zip button & hat bertempat di Village View Restaurant Reko Kajang Sdn Bhd. Dinner ini telah dihadiri oleh VIP tertinggi iaitu Encik Khairul Nizam Zaini ataupun Abang Kerol selaku penasihat kelab, para alumni, ahli kelab KRU, tidak ketinggalan juga pelajar ko-k KRU senior dan junior.

Majlis ini bermula kira-kira jam 8.30 malam dengan kehadiran tetamu dan seterusnya Majlis dirasmikan oleh Penasihat kelab KRU iaitu Encik Shamsul Ridzuan bin Samsudin ataupun Abang ipin sebelum para tetamu menjamu selera dengan hidangan yang menjilat jari.

Antara acara yang telah berlangsung sepanjang majlis ini adalah upacara penyampaian sijil kepada Majlis Tertinggi Kelab Kertuk dan Rebana Ubi, Urusetia Artisukma, Universiti Kebangsaan Malaysia Sesi 2008/ 2009 dan upacara penyampaian penghargaan kepada penasihat Kelab Kertuk dan Rebana Ubi Sesi 2008/ 2009 iaitu encik Khairulnizam bin Zaini dan Encik Shamsul Ridzuan bin Samsudin.

Selepas selesai menjamu selera, para tetamu dihiburkan dengan acara selingan iaitu permainan “Kotak Sakti”. Acara diteruskan lagi dengan cabutan bertuah yang menyediakan sebanyak lima belas hadiah cabutan bertuah. Majlis di akhiri dengan penobatan “Raja” dan “Permaisuri” “Malam 1000 Warna Paluan Bergema”.

Majlis bersurai kira-kira jam 11 malam. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua MT dinner yang telah bertungkus lumus untuk memastikan supaya majlis ini dapat berjalan dengan lancar dan jayanya. Love u all (",)




ucapan perasmian oleh Abang Ipin


Hidangan menjilat jari




Alumni, MT Kelab dan pelajar senior


Penasihat Kelab bersama Alumni




Pelajar ko-k Junior


Raja dan Permaisuri




MT kelab (yeah kerja dah settle!!)



0 comments: